Základní
informace
ZÁKLADNÍ INFORMACE K PRONÁJMU HAUSBÓTŮ
SARAH - ELLEN
Možnosti rezervace hausbóty (Charlotte, Adele, Victoria, Awa)
MIMOSEZÓNA - Květen, Červen, Září
- rezervace na jakékoli 2 (kromě víkendu, lze však pátek+sobota nebo neděle+pondělí atd.), 3, 4 nebo 5 dní
- rezervace na víkend (sobota+neděle), pracovní týden nebo celý týden
SEZÓNA - Červenec, Srpen
- rezervace pouze na pracovní týden, celý týden nebo víkend (sobota+neděle)
Doplňkové služby
- ke každému hausbótu je možné objednat doplňkové služby jako lůžkoviny (povlečené poĺštáře a peřiny), zvíře na palubě, gril, gumový nafukovací člun, paddleboard apod. Při objednávce lůžkovin uveďte v poznámce do objedávky počet osob.
- doplňkovou službu můžete vybrat již při objednávání plavidla v objednávkovém formuláři, případně doobjednat e-mailem
- některé doplňkové služby jsou placené, podívejte se které
- pokud objednáte doplňkové služby již při vyplňování objednávky, jejich cena se automaticky připočte k ceně pronájmu za plavidlo
Vratná kauce
- ke každému pronájmu plavidla je požadováno složení vratné kauce v hotovosti, která činí u obou hausbótů 12 000 Kč
- bez složení vratné kauce v hotovosti nelze předat loď klientovi
- vratnou kauci lze složit v EUR dle aktuálního směnného kurzu
Úhrada paliva
- palivo je hrazeno formou motohodin
- motohodina je hodina provozu motoru a je účtována ve výši 140 Kč
Parkování
- mimo sezónu je možné se domluvit na recepci Landal Marina Lipno a parkovat uvnitř areálu apartmánů
- v sezóně je k dispozici parkoviště u Aquaworldu nebo centrální parkoviště pod sjezdovkou
- na nezbytně nutnou dobu vyložení a naložení věcí budete po dohodě vpuštěni personálem Landal Marina Lipno k přístavu
- na promenádě přístavu je přísný zákaz parkování
Nalodění
- nalodění probíhá v přístavu Landal Marina Lipno
- čas nalodění je nezbytné dodržet kvůli zaškolení více posádek současně
- při zpoždění posádky je nutné individuální zaškolení, z tohoto důvodu je zpoždění zpoplatněno 100Kč za každou započatou hodinu zpoždění.
- po příjezdu do přístavu kontaktujte telefonicky předávající osobu
Standartní časy nalodění:
Pokud máte rezervaci lodě na pracovní týden (po-pá) - nalodění v pondělí v 9.00h
Pokud máte rezervaci lodě na víkend (so-ne) - nalodění je již v pátek v 19.00h večer
Pokud máte rezervaci lodě na celý týden (so-pá) - nalodění je již v pátek v 19.00h večer
Pokud máte rezervaci lodě na jakékoli dva (kromě víkendu), 3, 4 nebo 5 dní - nalodění je první den pobytu v 9.00h
Vylodění
- vylodění probíhá v přístavu Landal Marina Lipno nejpozději ve stanovený čas
- plavidlo musí být při předání vyklizené a uklizené ve stavu, ve kterém bylo posádce předáno
Standartní časy vylodění:
Pokud máte rezervaci lodě na pracovní týden (po-pá) - vylodění v pátek do 14.00h
Pokud máte rezervaci lodě na víkend (so-ne) - vylodění v neděli do 16.00h
Pokud máte rezervaci lodě na celý týden (so-pá) - vylodění v pátek do 14.00h
Pokud máte rezervaci lodě na jakékoli dva (kromě víkendu), 3, 4 nebo 5 dní - vylodění poslední den do 17.00h
Pokud máte rezervaci na jakékoli dva (kromě víkendu), 3 nebo 4 dny a poslední den připadá na pátek - vylodění v pátek do 14.00h
Závěrečný úklid
- není zahrnut v ceně
- loď musí být předána uklizená ve stavu, ve kterém byla posádce předána
- lze přiobjednat při nalodění, doplatek 500Kč
Nestandartní situace za plavby
- pro poruchy a další nestandartní situace máme zřízenou nonstop servisní linku, na kterou se můžete obrátit se všemy problémy s provozem plavidla a jeho vybavením
- servisní oddělení vyjíždí k opravě případných poruch bezodkladně, nebo jakmile je to možné
- poruchy (i drobné) je nutné hlásit okamžitě, jinak nelze uplatňovat slevu ze sníženého komfortu dovolené
- škody je nutné hlásit okamžitě, jinak by mohla být škoda hrazena posádkou v plné výši, neboť nelze již prokázat, že škoda nebyla způsobena hrubým porušením pravidel plavebního provozu (např. alkohol)
Asistence za plavby
- během vaší dovolené je vám předávající osoba plně k dispozici k případným konzultacím či radám
- snažímě se být všem posádkám maximálně nápomocni
- jakékoli informace, které nepochytíte během školení nebo veškeré doplňující informace a rady rádi zodpovíme i během vašeho pobytu na lodi tak, abyste se vždy cítili bezpečně a pohodlně
Obsluha a ovládání plavidla
- při nalodění probíhá u hausbótů i motorových člunů úvodní zaškolení všech posádek
- školení obsahuje nezbytné informace k bezpečnému ovládání plavidla a obsluze vnitřního vybavení
- školení se musí účastnit minimálně dvě dospělé osoby
- bez zaškolení nelze posádce předat plavidlo k užívání
- veškeré informace, které jsou obsahem školení, jsou také v manuálu plavidla, který najdete v lodi
- školení hausbótů trvá cca hodinu a půl
Dokumenty v plavidle
- plavební průvodce (plavební mapa s kontakty, přístavy, včetně jejich provozních dob, typy na výlety, pravidla na vodě, postup vyvazování a další důležité informace)
- obchodní podmínky (zejména prostudujte co je s plavidlem zakázáno)
- manuál k užívání všech zařízení na plavidle a k jeho ovládání
- lodní osvědčení ("techničák") a pojištění plavidla (modrá karta)